Trapped Episode 1

Gerkenleri yaparak odadan çıkmaya çalışıyoruz.


Oynamak İçin Tıklayın

3 Yorum:

Adsız dedi ki...

topun arkasından bi anahtar aldım.
orda klawyenin altında sağ çizgiye iice tıklayın bi makas aldım oradan.
9 çekmeceli bi dolap var onun ortadaki en üst çekmecesinden bi torna vida aldım.
torna vida ile prizi söktüm..
başka da bişey yapamıyom :(
BENDOR

Adsız dedi ki...

kapının sol alt tarafından sigara aldım..
prizden çıkan tel yardımıyla sigarayı yaktım..
ve bana daha 2 anahtar gerekiyo ama bulamiom..

Adsız dedi ki...

beynim sulandı gerisinide bi başkası ypsın bişey daha o anahtarlarıbulup çekmecenin birinden içki bulacaksınız ve onu kapının yanındaki şeye dökeceksiniz ve ve ve sigarayla o içkiyi yakacaksınız ve ve ve gerisini bende hatırlamıyorum maalesef arkadaşlar.. :((

Yorum Gönder


web tracker
Directory of Video Games Blogs

İletişim

Blog hakkındaki görüş, istek ve önerilerinizi buraya tıklayarak iletebilirsiniz.