O Quarto

Gerekenleri yaparak oyunu tamamlamaya çalışıyoruz.

Oynamak İçin Tıklayın

44 Yorum:

busee dedi ki...

mrb ben başladım bu oyunu oynamayaa kimse yokmuuu???

busee dedi ki...

şuana kadar 3 tane elmas bir tana bıçak ve boya ve 1 tanede kağıt buldum ve boyalardan 1 karışım yaptım
şimdilik bukadar

yunus emre dedi ki...

tablodan yeşil elmas
sandalyenin altından kırmızı elmas
küçük çekmeceden tüpler
iki çekmeceli dolabın altından da mavi elmas buldum

busee dedi ki...

evet aynı şeyleri bende buldum ama ben yatağın altında bir kağır birde yastığın altında bıçak buldum

busee dedi ki...

sonra o tüpleri karıştırdım bir kase verdi karışım şimdilik bukadar bulabildim :(

busee dedi ki...

anahtar falanda bulmamız gerekiyo çünki kilitli çekmeceler var ama nerdeeee

busee dedi ki...

tüplerle yaptığım karışımmın buharını cama tuttum ve bunlar çıktı...
X=RED
Y=GREEN
W=YELLOW
V=PURPLE
GALİBA TÜPLERİ KAÇ KERE KARIŞTIRICAĞIMIZI GÖSTEREN BİR TOBLO BU AMA ŞEKİLLER HANGİ SAYILARA DENK GELİYO ONU BULMAK LAZIM...

busee dedi ki...

alt çekmeceyi bıçakla açınca 1 anahtar ve yatağın altında bulduğumuz kağıdın diyer parçasını alıyosun ve aldığımız anahtarlada üst çekmeceyi açıyosun ordanda 1 elmas daha alıyosun sonra kağıtları birleştiriyosun ve kağıdı tabloya koyuyosun orda rakamlar çıkıyoo bende 3.8.0.7 çıktı

busee dedi ki...

komidinin kenarında bilgisayar çıktıı ama şifre istiyoooo

busee dedi ki...

burda tıkandım iştee yaa yanlız başına oynamak zevkli olmuyoo bu sitede neden kimse yooookkkkk:((

yunus emre dedi ki...

siteye herkesi almıyorum buse ondan boş :P

iyibiriyim dedi ki...

>.< şu karışımı yapamadım tablodaki rakamları yazıyorum olmuyor >.<

iyibiriyim dedi ki...

banyodayım :wow

yunus emre dedi ki...

hızlı gördüm bugün seni

iyibiriyim dedi ki...

yuppi, çıktım :)

selam dedi ki...

başka buldunuz mu?:)

selam dedi ki...

şifreyi buldummmmmmmm 3780.

selam dedi ki...

heeeeeeeeeeeey beni ekleyin

selam dedi ki...

bye

hi dedi ki...

selam ben yeni geldim tablo nerede

hi dedi ki...

aloo burda birisi var mi

hi dedi ki...

lütfen yazin tablo nerde sey mi hani sayilaryaziyor

hi dedi ki...

hallo kimse yok mu tablo nerde

hi dedi ki...

hallo birkimse var mi bu oyunu bittiren yardim edin

hi dedi ki...

bakim ben buldum siz o renkli boya gibi sey var ona
yesile 7
eflatun yani lila 10
sari 9 krmizi 2
bunlari yaptiktan sonra bir tane daha karisim oluyor simdi bunu gene yapin
lila 16
yesi l3
kirmizi 5
sari 4
yapin gene bir karisim oluyor o karisimlarda birisini mavi kapiya basin ozaman aciliyor devamini bende bilmiyorum

Unknown dedi ki...

Banyodaki aynada bi işaret var ama çözemedim arkadaşlar...:(

anemon dedi ki...

selam mavi kapıya karışımı bir türlü dökemedim nasıl olcak

Adsız dedi ki...

musluğun su akan kısmın da anahtar buldum onunla ikinci çekmeceyi açtım ve çekiç aldım şimdi ne olacak bilmiyorum bakıcaz

Adsız dedi ki...

mavi kapıya karışımı dökmek için halının ucunda kan var o karışımı ilk önce kana tıkla sonra kapıya tıkla açılır

Adsız dedi ki...

aynada x nokyasını anlatıyor ama onun nerde olduğunu bulamadım

Adsız dedi ki...

buldum çekiçle küvetin üstüne tıklıyosun ve fayans kırılıyor kasa çıkıyor kasanın üstüne taşları dizip açıyorsun ama ben açamadım çünkü bir taşım eksik

Adsız dedi ki...

tamam fayansı kırdıktan sonra yerde mavi taş düşmüş onu da alıyorsun taşlar tamam oluyor yeşil taşıda temizlemek için yaptığımız karışımı tıklıyoruz taşın üstüne

Adsız dedi ki...

taşları belli bir sırayla takmak gerekiyor onu da bulucam bekleyin

Adsız dedi ki...

buldum en başa koyu mavi altına ilk sarı sonra yeşilaltına açık mavi sonra kırmızı açtım ve anahtar çıktı

Adsız dedi ki...

ve kurtulduuuuuuuum yaşasın çok uğraştım amaa

Adsız dedi ki...

arkadaşlar herkeze başarılar sorusu olana yardım ederim

hi dedi ki...

selam arkadaslar o karisimdan sonra ben devam yazamadim kusurabakmayin ben o günü bittiydim neyse bye simdi onun altin daki oyunu oynuyorum lütfen bana yardim edin

Adsız dedi ki...

banyoya nasıl girdiniz banada söyleyin arkadaşlar

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar ben bu oyunu bitiremedim hatta daha banyoya bile girremedim lütfen bana yaardımcı olun nasıl banyoya girdiniz lütfen arkadaşlar biriniz yardım etsinnnnnn

Adsız dedi ki...

AYNEN BENDE NASIL BANYOYA GİRİLİYO ANLAYAMADIM BOYAYI BİR TÜRLÜ YEŞİL KAPIYA DÖKEMEDİM DÖKÜLMÜYO YA NE YAPAYIM Kİ????? :((((((( NC

Adsız dedi ki...

ayyy bu oyun çk basitt yaa ben 10 dakikada bitirdim.. valla arkadaşlar sakın yanlış anlamayın kötü anlamda sölemiyorum..tabi ki zor bulanlarda vardır.. yanlış anlaşılmak istemem..byby.. :)

Adsız dedi ki...

ya ben yeşil taşı temizleyemedim bir tek o kaldı lütfen yardım edin

Adsız dedi ki...

yardım edin lütfen bir tek o kaldı

Adsız dedi ki...

taşları bi türlü yerleştiremedim ya şu sırayı tam olara anlatabilirmisinz?

Yorum Gönder


web tracker
Directory of Video Games Blogs

İletişim

Blog hakkındaki görüş, istek ve önerilerinizi buraya tıklayarak iletebilirsiniz.